wtorek, 3 września 2013

DOŻYNKI 2013

Nie chcąc zapeszyć nie chwaliłam się wcześniej ale otrzymałam propozycję promocji rękodzieła na dożynkach w które odbyły się w 31. 08 .2013 w Owińskach koło Poznanian  i oczywiście skorzystałam . Nie ukrywam , że praca paliła się w ręce i miałam tylko 2 tygodnie na przygotowania. Pomagała mi moja przyjaciółka Hanusia , którą bardzo pozdrawiam z tego miejsca i bardzo dziękuję za okazaną pomoc . Nie ukrywam też iż korzystałam z kursów Ani , i jej za kursy dziękuję po raz kolejny . Nie będę zanudzać po prostu pooglądajcie i oceńcie sami .
Może zacznę od domków dla ptaszków jako wieszak do kluczy


Organizery

Pudełka na chusteczki 


Bransoletki 
Wieńce


Serduszka




 




Drzewka

Choinki które wcale nie muszą być świąteczne

Czas zamknięty w klatce


Nasze stoisko
Były również koszyczki ale dopiero teraz oglądając zdjęcia zauważyłam ,że mam tylko jeden koszyczek na fotkach no trudno za głupotę trzeba płacić . 
I na tym już kończę pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie , dziękuję za komentarze pozostawiane pod postami . 

5 komentarzy:

  1. Witaj Ewelino :)
    Piękne rękodzieło, zwłaszcza budki-wieszaczki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te prace, na pewno będę tu częściej zaglądać

    Zapraszam również do siebie
    http://chatapodlasem.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za miłe słowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Ewelinko! Gratuluję czynnego udziały w dożynkach! Pracy mnóstwo jak widzę, ale wszystko się pięknie udało! Wszystko ładniutkie, dopracowane, pomysłowe. Mam pytanie, czy gdzieś można znaleźć kursik na taką klatkę? Już od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie, żeby coś takiego wykonać. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam bardzo serdecznie i dziękuję za miłe słowa klatkę robiłam wg własnego pomysłu ale coś podobnego znajdziesz u Ilonki http://handmadekursytutoriale.blogspot.com/search/label/Klatka%20z%20papieru nie ukrywam że się troszkę inspirowałam tamtą klatkę .Pozdrawiam

      Usuń